MERHABA KURU KAYISI

Çaylara şeker atmayı bırakınca, tatlandırıcı olarak çayın yanında kuru kayısı yemeye başladım. Bir bardak çay eşliğinde azar azar kayısıyı kemirmek zevkli oluyor. Çok aşırıya kaçmak istemiyorum, günde dört ya da beş adet kuru kayısı yeterli sanırım.

İnternete girdim, o kadar çok faydası var ki. On ay önce ağır bir bağırsak enfeksiyonu geçirmiştim ve zaman zaman kabızlık problemleri de yaşıyordum, bir haftadır içim yumuşadı sanki, sanki sem sert olan karnım da yumuşadı, kocaman göbeğimde sanki küçülme var :)))

İkinci faydası stres ve depresyona imiş. Ona da katılıyorum, bizzat yaşadım, bir haftadır bir sakinlik, bir güzellik sormayın. Oh be ne güzelmiş sakin sakin , anksiyetesiz yaşamak... :))

MERHABA KURU KAYISI, Hoşgeldin, Günde dört ya da beş adeti geçmeyeceğim, her gün devam...