Hemşire ...

Oldum olası hastahaneleri hiç sevmem. Doktorlardan, iğnelerden, ilaçlardan, hastahane kokusundam korkarım.

Hastahaneler de ana baba günü zaten. Telefon ile veya internetten randevu almak her baba yiğidin harcı değil. Sabahın köründe hastahane kapısına gidip kuyruk beklemek ise apayrı bir beceri.

Ne zaman hastahaneye gitsem sanki daha beter hasta oluyorum. Tepeden tırnağa terliyorum, yoruluyorum, beklerken bir iki kişi ile kavga ediyorum. Bizim zeki ve başkalarının hakkını yemeğe alışık hasta halkımıza dayanamıyorum. Hasta halinle hastahanede başkalarının haklarını yeme bari...

Her neyse, bu konu başlı başına bir konu ve yazılacak o kadar çok şey var ki. Milletçe hastayız ve hastahane kapılarındayız.

14 Aralık Çarşamba günü uzun bir aradan sonra Ümraniye Devlet ve Araştırma hastahanesi İç Hastalıkları Bölümüne gittim. Yorgunluk ve halsizlik şikayetimi, zayıflayamama şikayetimi belirttim doktora.
Doktor Hanım çok güzel dinledi ve kan tahlili istedi.

Üst kata kan kayıt bölümüne gittim. Aman Allahım o ne, numaratörden fiş aldığımda önümde tam 135 kişi olduğunu öğrendim. Numaratör 500 ü devirdi ve sonra tekrar o dan başladı benim sıram 24.
Bekle, bekle, bekle, sabırla bekledim. ve sıra bana geldi.

Kan tüplerimi aldım ve kan verme yerine geldim.
5 hemşire cayır cayır kan alıyorlar hastalardan, girişteki görevli kayıt yaptı tekrardan ve bir hemşirenin önündeki kocaman koltuğa oturdum. Sol kolumu sıvazladım ve kendimi hemşireye teslim ettim.
O kadar korkarım ki kan vermekteni iğneden, ... :((

Hemşire pazuma damarı sıkıca bağladı ve yumruğunu sık dedi ve kan almaya başladı.
herhalde korktuğumu ve çekindiğimi anladı, rahatlatmak için sorular sormaya başladı.
Hemşire : Şeker var mı sende?
Ben : Hayır Yok
Hemşire: Bu kiloyla gidersen, seneye kalmaz şeker çıkar sende.
Ben: Öyle mi? :(((
Hemşire: Yaşın Kaç?
Ben: 40
Hemşire: 10 seneye kalmaz da öbür tarafa gidersin. :)) Ölürsün :))
Ben: :(((

Hemşire ablam ne güzel moral verdi değil mi?? :))))))

Her neyse, 16 Aralık Cuma
Yine mahşer yeri, sonuçları göstereceğim bu sefer.
İçeriye girdik, bu sefer 2 genç bayan doktor var.
Sonuçlarım iyi çıkmış.
Diyet yapmama engel bir şey yokmuş.
Diyetisyene sevk edildim :)))

DİYETİSYEN ..... vay be, ne yapacağım ben şimdi ???