KURAL 1: Yemekli Resimlere HAYIR...

Geçenlerde facebook da geziniyorum. Arkadaşların albümlerine falan bakıyorum. Bir de baktım herkes yemekte, masa başında, yemekler ile poz vermiş.

Şişman olduklarını bildiğim arkadaşlarda banko yemekli bir resim var. Demek ki ne kadar önem veriyoruz, değer veriyoruz yemek yerken, o eşsiz anı ölümsüzleştirmeye.

Bir de cep telefonlarında yeni bir şey çıkmış. Bir lokantaya mı gittiniz, otomatikman facebook ta yayınlanıyor. Mesela Ahmet GENCAL Şu anda Bol Kepçe Lokantasında...

Hele birine çok takılıyorum... Lokantalardan çıkmıyorsun diye... Adam lokantalardan çıkmıyor....

Mademki yemeyeceğiz, resim çekmek, resimlere bakmak da mı yassak? Maalesef evet. Yemek resimlerinden uzaktayız artık. Salata resmi bile çekmek yassak....

Tamam Meşhur Türk Mutfağının en muhteşem tatlarıyla sanki Başbakan veya Cumhurbaşkanı ile yan yana resim çektiriyoruz gibi aynı ciddiyetle durabilirsiniz. Ama resim çekmeyecek, çektirmeyeceksiniz.

Sosyolarlar veya Psikologlar, sıkı durun. Nörologlar mı demeliydik yoksa. İşte size yeni bir kuram :
Yemek resmi insan beyninde şişmanlık genlerini canlandırıyor ve bedenimiz şişmanlığa şartlanıyor.


Tekrar Ediyorum :
KURAL 1: Yemekli Resimlere HAYIR...