KENDİMİ SEVİYORUM

"Sevgi herşeyin başlangıcıdır"
Sabahattin GENCAL

Bugün babam ile telefon konuşmamızda bu cümle geçti.
Kendimi seviyorum dedim kendi kendime. Artık zayıflamak istiyorum.
Babamın tavsiyelerine uyacağım, bu hafta ortopedist doktora muayene oldum, diz ve ayak bileklerimin rontgen filimleri ve sağ sol bacak renkli dopler ultrasonlarımı çektirdim. Salı günü doktoruma kontrole gideceğim. Bakalım ne olacak?

Amaç; diz ve ayak bileklerindeki ağrıları azaltıp, güçlendirmek ve yavaş yavaş yürüyüşlere başlayabilmek.
Doktorumun tavsiyelerine uyacağım. Salı günü bunları da aktaracağım sizlere.

Babam bundan sonra dişlerini hallet dedi. Çok haklı, uzun yıllardır çok ihmal ettim dişlerimi ve doğru dürüst çiğneyemeden lümbür bümbür yuttum ağzıma attığımı, çok hızlı yemek yedim, anlamadan çok yedim, sindirim sistemime zararlar verdim , çok kilo aldım. Ortopedi den sonraki gideceğim yer diş doktoru...

Aşağıdaki resimleri özellikle çektirdim. Motivasyonumu arttırmak için. En son 8-9 ay önce 165 kiloydum , evde Tayvan dan aldığım elektronik kantarın pilini değiştirirken tırnağını kırdığımdan 8-9 aydır tartılamıyordum. Diyet yapmaya başlama aşamasındayım. Hani derler ya milletvekili aday adayı. Ben de diyet yapmaya karar verme aşaması aday adayıyım. Kilo kontrolü yapmaya çalışacağım. Sık sık tartılmayacağım, ayda bir kere kumaş kantarında tartacağım kendimi. 400 kilo tartabilen bu kantar hassas derecede tartabiliyor.

Bakalım kaç kiloyum bugün: Tam 166,8 kg.....
Bir ay sonra bakalım kaç gram vermiş olacağım :)))