Bozma Moralini....

 Ne kadar değişik değil mi? Hepimiz zayıflamak istiyoruz ama beceremiyoruz...
Aşırı kilolu bir şekilde hayatımıza devam etmeye çalışıyoruz... Hele sağlık problemlerimiz kapıda sırıtarak bizi beklerken nasıl oluyor da hala sabit ve hareketsiz kalabiliyoruz? Bir adım bile atmıyoruz...
Cevabı çok basit: MORALSİZLİK

Moralsizliğin nereden kaynaklandığını anlatacak değiliz, sizler gibi ben de veya benim gibi sizler de aynı şeyleri yaşıyoruz. İnanın bana eğer var ise 1800 lü yıllarda bile aşırı kilolular aynı şeyleri yaşıyor ve hissediyordurlar. Eğer varsa tabi...

Hani bazen iki kere iki dört eder gibi çok basit bir çözüm vya mantıkla deriz ya kendi kendimize: "Yemek yemeyeceğiz, yediğimizden fazlasını yakacağız ve işlem tamam olacak..." Nerdeeeeeeeeee........

Çok sıkıldık be... Artık adım atacak dermanımız kalmadı, moralimiz mi kalmadı deseydik yoksa? İradesizliğin bu kadarı da olmaz ki değil mi? Hele benim gibi iradenizi bir de sigara içerek yerin dibine batırıyorsanız yarın öbür gün artık tokmakla mı yoksa davulla mı girer içeriye hastalıklar..  Bile bile ölüme... Bile bile hastalıklara davetiye...

Git kardeşim, doktora git, diyetisyene git, başının çaresine bak mı diyorsunuz? Ya da böyle diyorlar bize ve en çok iç sesimiz bize böyle diyor mu? Gittik de ne oldu mu diyeceksiniz? Ama ben gidememiştim, çok yeni gittim...

İstanbulda doktora gitmek çok yorucu oluyor... Hastanelerde sıra bulabilmek, kuyruk beklemek, muayene kuyruğu, tahlil kuyruğu, sonuç gösterme kuyruğu... Bunları düşündükçe düşünme anında vaz geçiyoruz doktora gitmekten, nasılsa diyet yap diyecek, liste verecek, falan filan, biz en iyi diyetleri biliyoruz ya... Kendimizin doktoruyuz ya... Ben yıllardır böyle yaptım. O kadar yoruyor ki beni hastaneler, kalabalık, sıra beklemeler... Gözümde o kadar büyüyor ki... Herkesin öyledir mutlaka, herkes istemiyordur, ama bizim gibi aşırı kilolularda bu isteksizlik bence 100 katı...

Hastaneye gitmiyorsan Karacaahmete git yer ayır o zaman mı diyorsunuz? Sonumuz böyle olacak sanki.... Allah Korusun...

Anlayın işte, başkalarının kolayca yapabildiği hastaneye gitme olayı bile ne kadar zor geliyor, ne kadar gözümüzde büyüyor. Neden? MORALSİZLİKTEN...

Üç nokta. Hem de şişmanca üç nokta koyuyorum buraya...

Eee, sonuç ne? Ne mi demek istedim şimdi?
Valla o kadar moralsizim ki... Sonucunu yazamıyorum, bir dahaki sefere inşallah...