Ameliyat mı?

Merhaba,

Uzun zaman sonra tekrar yazmak güzel. Keşke moraller de güzel olsaydı...

Zayıflayamadık vesselam...

Bugün Kalp Damar cerrahisi doktoruna gittim. Doktora gitmeyi hiç sevmem. Mecbur kalmadıkça da gitmem. Ama Sol bacağımdaki varis, daha doğrusu varis damar fışkırması on gün önce kanama yaptı.

Doktorum daha önceden tembihlemişti. Bu damar fışkırması tehlikeli, her an patlayabilir. Her tarafa basınçla fışkırır, korkma sakın. Soğukkanlı ol, üzerine sertçe tampon yap, hemen Acil Servise git ve dikiş attır....

Hep aklımda olan bir şey. Saatli bomba gibi, düşünsenize. Allah beterinden korusun tabi ama, korkuyor insan...

İşte 10 gün önce sabah bir kalktım, çarşaf, yorgan kan içinde. Gece kanama yapmış, fışkırma falan yok ama. Normal gözüküyordu. Sonra kabuk bağlamaya başladı, damarın üstü kabuk tepesine dönüştü resmen... Demek ki azar azar benim fark edemediğim anlarda kanıyor, ve vucüt hemen kabuk ile örüyor kanamalı bölgeyi...

Neyse, bugün doktor kontrol etti, şöyle dikkatlice bir baktı. Aynı şeyleri söyledi, sabah akşam kullandığım ilacımı değiştirdi, eski ilaç üretilmiyormuş artık. Sonra yeni bir krem yazdı. Dikkatli ol diye tembihledi...

İşin doğrusu, o anda, neden bu kadar önemsemiyor, diye geçti içimden. Sadece, kabuğu kopartma sakın, kendi kendine düşsün dedi... Allah Allah dedim. Tekrarladı doktor, Acil Zayıflamalısın.

Daha önce 100 kilonun altına düşersen ancak o zaman varis ameliyatı olabilirsin. Aksı takdirde emboli riski var, yani pıhtı atma... Yıl geçti, belki iki yıl geçti gram zayıflayamadım...

Bugün doktorum şöyle dedi. Hastanemizde artık tüp mide ameliyatı da yapılıyor. Genel Cerrahiden gün al, ve bir düşün bu ameliyatı...

Ben hiç istemiyorum. Çevremde ve yakınlarımda bu ameliyatı olan var. Ama nedense tüp mide ameliyatı soğuk geliyor bana...

Kapalı ameliyatmış, kolaymış, çok fazla kişiler var zayıflayan. benden daha şişman olup ta çok zayıflayanlar varmış. 

Şişmanlık her konuda etkiliyor bizleri. Yaşımız genç, şu anda anlamıyoruz. Ama inanın seneden seneye hareket kabiliyetimizi engelliyor. Eklem yerlerim ağrıyor... Artık daha yavaş yürüyorum. Ağrılarım çok. Ayak bileklerim ve diz kapaklarım....  Neden anlatıyorum ki... 

Neyse, bu yazıyı yazacağım ya, resim de koyarım yanına diye, google da varis yazdım, görsellere bakayım, resim seçerim dedim... Aman Allah'ım.... Neler var öyle.... beterin beteri var, halimize şükürler olsun... Demek ki o yüzden doktor bey sadece dikkatlice baktı... Adamın da günahını aldık.... 

Acil, hem de çok acil zayıflamalı. O resimleri gördükten sonra var ya...

Allah bütün hastalara acil şifalar versin.

Siz siz olun, bir gram bile kilo almayın sakın. Sonra çok zor oluyor, hele orta yaşlardan sonra çok çok zor kilo veriliyor...

Hayırlı Günler mi desem, Zayıflı Günler mi.... ?
En iyisi Kilosuz Günler diyelim...

Yok olmadı, bu kapanışı sevmedim.... Bildiğimiz gibi veda edelim. 
Bundan sonra öyle bir yıl, iki yıl beklemeyeceğim. Daha sık yazarım...
Mecburen daha sık yazmalıyım, mecburen zayıflamalıyım...

Mecburen mecburen diye bir şarkı vardı değil mi?.... :)