Ajitasyon Yapma Ahmet


Böyle işte. Yapmayacağım tamam. Önce Türk Dil kurumundan tam kelime manasını öğreneyim de neyi yapmamam gerektiğini anlayayım değil mi?

ajitasyon  isim Fransızca agitation
1. isim Körükleme
2. Duygu sömürüsü yapma
3. İnsanın zihninde ve duygu dünyasında sarsıntı yaratma
4. tıp (***) Çırpıntı
5. ruh bilimi Kişinin ruhsal gerginliğini dışa vurması sonucu oluşan etrafına karşı saldırganlık durumu

Herhalde böyle derken, duygu sömürüsü yapma Ahmet demek istiyorsun değil mi? Ruh Bilimsel olarak kullanmamışsındır cümleni, saldırganlık mı var bende ki? Yine anlamamışsın Ahmet, bak koyduğun resim bile ajite ediyor... irite ediyor, rahatsız ediyor, sıkıntı veriyor, yok bakamayacağım ben... aman aman...

Raporlu olduğum 3. gün. Evdeyim, boğaz iltihabım, faranjitim. Doktor Mustafa Bey'de nidalar attırdı, hocam bu kadar senedir gelirsin... dedi. Bu ne? Bu ne? Faranjit, boğaz iltihabı rekor, erik büyüklüğünde iltihap toplantısı... Ancak 10 adet iğne ile geçermiş, bir de günde 4-5 kere gargara... yatak istirahati, bilgisayar başında değil, tam yatak istirahati hocam anlaşıldı mı?

Adam tanıyor beni artık... :)

İğneler, gargaralanma, parolla yatıp parolla kalkma durumu... Uyku ile, sersemlik arasında baygınlığın ince tedirginliği. Aşırı terlemem azaldı ama. İlk iki gün günde 4-5 kez değiştirmek zorunda kalınan üst baş, bugün bire indi... Bugün iyi hissediyorum kendimi... Baksana bilgisayarın başına geçtiğime göre...

Bakma deyip gülerum, canımın darlığından....

Sol dizim, arka baldırlar, varis artı diz şişliği, damar karmaşıklığı, kas kopmuşluk hissi... İki gün kesin yatak istirahatinde şişlik epeyce indi. Anladım ki, mekaniksel bir olay var, kaslarda, çapraz, ön arka dış bağlarda, bilimum elime gelen kümelerde ayrıklık var.  Haşlama etin tel tel dökülmesi misali gıcırt gıcırt ses de geliyor. Salı günü MR da belli olur herhalde.

Gerçi menisküs yırtığı olabilir demişti Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon Doktorum... Ama bu ağrı, sancı... Allah sağlık versin. İğne olmaya zar zor gidiyorum... Adım atmakta zorlanıyorum. Dün 3-4 kg bir şey aldım eve gelirken, o kadar etki etti ki. Ağırlık taşımak ta etkiliyor kanısındayım, zorlandım...

İyice ajite etmişimdir sanırım. Dahasına ne gerek var ki...